قوانین و مقررات

حریم خصوصی


خیمه با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی،کد ملی،شماره تماس،ایمیل و آدرس مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های خیمه قانونی است و خیمه دارای گواهی کسب و کار آنلاین و نماد اعتماد می باشد، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی،کد ملی،شماره تماس،ایمیل و آدرس معتبر برای اشخاص لازم است و مطمنا. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های خیمه از طریق آنها صورت می‌گیرد.

بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، خیمه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

تمامي اطلاعات حريم شخصي کاربران هنگام خريد و ثبت نام (نام و نام خانوادگی،کد ملی،شماره تماس،ایمیل و آدرس) و ساير اطلاعاتي که بصورت عادي در دسترس عموم نمي باشد، توسط خیمه محفوظ است.

اطلاعات حساب یا کارت بانکی که در زمان پرداخت وارد می‌کنید، در درگاه بانکی وارد می‌شوند و به هیچ‌ عنوان در خیمه دریافت و ذخیره نخواهند شد و از طریق درگاه بانکی مورد استفاده خواهند بود.

خیمه با استفاده از افزونه های امنیتی،ssl،به روز نگه داشتن وردپرس،وکامرس،قالب و … امنیت سایت و اطلاعات شما را تامین کند.

مشتریان می‌توانند نام و نام خانوادگی،کد ملی،شماره تماس،ایمیل و آدرس دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و خیمه تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

در نظر داشته باشید، خیمه ارائه و ارسال هیچگونه اطلاعات اضافی دیگری در خصوص حساب یا کارت بانکی و یا اطلاعات حساس و امنیتی شخصی از کاربر را، درخواست نخواهد کرد.

همچنین خیمه با نصب و یا استفاده از اپلیکشن با اخذ اجازه از کاربر اطلاعات زیر را به صورت ناشناس از کاربر اخذ می کند. این اطلاعات در حد ضرورت و متناسب با مقاصدی از جمله مطالعه علت گزارش خطا و بهبود اشکالات سیستمی و تجربه کاربری در هنگام استفاده از وبسایت و اپلیکیشن خیمه و نیز تحقیقات بازاریابی و ارائه خدمات و پیشنهادات خرید مرتبط تر به کاربران جمع آوری می شود و به نحوی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط نباشند.

– نوع دستگاه، زبان و نوع سیستم عامل دستگاه شما، شناسه اندروید و شناسه تبلیغاتی اندروید ویژه دستگاه شما، جست‌وجوهای انجام شده در وب سایت و اپلیکشن خیمه و نتایج انتخاب‌شده، مدت و بازه های استفاده شما از خیمه، برنامه های نصب شده، اطلاعات فنی و گزارش‌های سرور شامل نوع شبکه و نوع و نسخه مرورگر

این اطلاعات تنها توسط خیمه استفاده شده و در اختیار شریک تجاری دیگری قرار نمی گیرد. همچنین در صورت درخواست کاربر اطلاعات قبلی پاک شده و پس از آن این اطلاعات جمع آوری نمی گردد.

خیمه اطلاعات را توسط کوکی (cookie) جمع آوری می کند. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید.

خیمه ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، خیمه می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت خیمه، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به خیمه اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.

باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.
مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه خیمه را از خود سلب می‌کند. خیمه هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای خیمه وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.
اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی خیمه و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و خیمه حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد.
خیمه برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات خیمه

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی خیمه به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت خیمه هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری خیمه و سایر خدمات ارائه شده توسط خیمه به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات خیمه است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین خیمه از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های خیمه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های خیمه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات خیمه اقدام کند.
همچنین از آنجا که خیمه یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان

محصولات ارایه شده در وب‌سایت، یا توسط خیمه از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و یا برخی فروشندگان با خیمه همکاری می‌کنند و محصولات خود را به‌واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وب‌سایت خیمه عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشنده‌ها توسط خیمه و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.
– نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه خیمه است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده می‌گیرد.
– به کالاهای فروشندگان تخفیف سازمانی تعلق نمی‌گیرد.
– خدمات پس ‌از‌ فروش خیمه تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشندگان را می‌پذیرد که اشتباهی در ارسال کالا وجود داشته باشد و یا جنس ارسالی از لحاظ مشخصات با چیزی که در سایت نوشته شده مغایرت داشته باشد.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات خیمه استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به خیمه ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که خیمه به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌ها از طریق آنها صورت می‌گیرد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. خیمه به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
– در صورتی که موجودی محصولی در خیمه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای خیمه محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
-خرید از خیمه به معنی پذیرش قوانین و مقررات است
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– خیمه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای خیمه محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت خیمه ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای خیمه محفوظ است. خیمه در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت خیمه می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، خیمه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.
-فاکتوری که مشتری بعد از سفارش دریافت میکند به صورت پی دی اف می باشد،لذا امکان ارسال فاکتور کاغذی و مهر دار با محصول وجود ندارد لازم به ذکر است این فاکتور مورد تایید تمام ادارت بوده و با پرینت گرفتن فاکتور میتوانید از آن استفاده کنید.
– از آنجا که خیمه یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است و در صورت ثبت چنین سفارشی، لازم است پیش از ارسال، مبلغ آن تسویه شود.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد
– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید (dkc) سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که خیمه هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
-در مورد چاپ های سابلیمیشن اگر سفارش شما بیش از دو محصول باشد کارها به صورت رول تقدیم میگردد و جدا سازی برعهده مشتری می باشد و در مورد کارهای سه تکه به بالا نیز این مورد صدق میکند.
– ارسال سفارشات بعد از ساعت 10 صبح به روز بعد موکول میشود.
-هر گونه کم کاری سازمان های حمل و نقل نظیر باربری و یا شرکت پست اعم از تاخیر در تحویل،ارسال به ادرس اشتباه و … مربوط به سایت خیمه نمی باشد.
-هر گونه کپی برداری از طرح های خیمه مورد رضایت فروشگاه خیمه نمی باشد و از طریق قانونی پیگیری خواهد شد.
-ممکن است برخی سفارشات به علت جدا بودن برخی انبار ها طی دو بسته ارسال شوند و از انبار شهرستان ارسال شوند اما یک هزینه ارسال از شما گرفته خواهد شد-.
سفارشاتی که دارای دو محصول متفاوت هستند و یکی از آن ها آماده و دیگری طبق توضیحات محصول نیاز به چاپ دارند طی دو یا چند بسته جداگانه به دست شما خواهد رسید.
-پشت منبری های مخمل بعد از سفارش شما چاپ میشوند و ۲۴ تا ۴۸ ساعت مدت زمان چاپ طول خواهد کشید و پشت منبری های سایر بزرگ نیز ۷۲ ساعت کاری چاپ دارند و این بدان معناست که این مدت زمان به زمان تحویل که در سفارش شما درج شده اضافه خواهد شد.همچنین همه ی پشت منبری های مخمل به جز سایز های بزرگ داری یک تا دو سانتی متر حاشیه سفید هستند که جز کار نمیباشد و برش،خیاطی،ریشه دوزی یا هر چیز دیگری برعهده خود مشتری می باشد.
-تصاویر محصول پشت منبری ها بعضا موکاپ می باشند و واقعی نیستند و فقط جهت بررسی بهتر محصول قرار داده شده اند.
-طبیعاتا بعد از تحویل محصولات پارچه ای(پشت منبری،کتیبه،پرچم و …)کارها دارای چروک هستند و میتوانید به راحتی به وسیله اتو چروک ها را از بین ببرید و معمولا چروک های پشت منبری های مخمل بعد از نصب از بین میروند.
-در انتخاب کتیبه های تحت عنوان دکور و پشت منبری دقت کنید این محصولات بعد سفارش به هیچ وجه قابل تغییر یا کنسل کردن نمی باشند.
-به علت کپی های متعدد از طرح های خیمه مجبوریم کیفیت تصاویر محصولات سایت را مقداری کاهش دهیم لذا ممکن است برخی از جزئیات محصولات در تصاویر پیش نمایش مشخص نباشد.
-از ان جایی که مدت زمان تحویل در توضیحات کوتاه محصول درج شده برخی از محصولات حتی در تهران ارسال با پیک ندارند لذا در انتخاب حمل و نقل توجه داشته باشید که ارسال با پیک موتوری فقط برای دکورهای مخمل می باشد بدیهی است در صورت انتخاب حمل و نقل اشتباه کلیه ی مشکلات و مسئولیت های ناشی از این مورد برعهده مشتری می باشد و مشتری باید هزینه ارسال درست کالا را پرداخت کند.
توجه داشته باشید که محصولات شکستنی فقط با باربری ارسال میشوند و در صورت انتخاب حمل و نقل اشتباه قطعا در فرایند ارسال تداخل ایجاد شده و این مورد باعث تاخیر و یا مشکلاتی دیگر در ارسال بار خواهد شد.
-کتیبه های تصویری (عکس از حرم معصومین) در بالاترین درجه کیفیت ممکن چاپ میشوند اما مطمئنا کیفیت پشت منبری های تصویری مانند کیفیت طرح های دیجیتال نمی باشد چرا که کیفیت عکس از کیفیت طراحی پایین تر است.
-در مورد ارسال برخی محصولات توسط باربری نحوه ارسال به اینگونه است که بار تا نزدیکترین باربری به شهر شما ارسال میشود یعنی چنانچه شهر شما بخش یا روستا باشد کار تا نزدیکترین شهرستان ارسال میشود و تحویل از باربری بر عهده خود شما می باشد و خیمه هیچ مسئولیتی در مورد هزینه های اضافی که ممکن است باربری ها دریافت کنند برعهده نمی گیرد.
-تحویل بار از باربری حتی اگر در شهر شما نباشد باید به صورت حضوری انجام شود و طبیعتا اگر کار با پیک به منزل شما ارسال شود هزینه ی پیک از باربری تا درب منزل از شما گرفته خواهد شد.
-در مورد ارسال با باربری چنانچه جز شهرستان هایی باشید که باربری مستقیم از ترمینال جنوب تهران برای شهر شما وجود نداشته باشد هزینه ای که بابت بار پرداخت میکنید صرف ارسال به مرکز استان شما میشود و طبیعتا ارسال از مرکز استان تا باربری برای شما هزینه مجدد خواهد داشت و اگر در شهرستان ها اسکان دارید بهتر است حمل و نقل را پست پیشتاز انتخاب کنید معمولا ارسال مستقیم به اکثرا مراکز استان ها و شهرستان های بزرگ انجام میشود.
-مدت زمان تحویل در توضیحات کوتاه تمام محصولات درج شده،توجه داشته باشید برخی از محصولات حتی در تهران ارسال پستی دارند که شامل کتیبه و پرچم(به جز پشت منبری های چاپی) پوشاک،ملزومات هیئت می باشند لذا اگر در زمان ثبت سفارش دقت کنید که حتما باید حمل و نقل را پست انتخاب کنید، در صورت انتخاب باربری در زمان ثبت سفارش محصولات با پست ارسال خواهند شد و مابتفاوت هزینه ارسال به شما برگشت داده میشود.ضمنا اگر در سبد خرید کالایی داشته باشید که قابلیت ارسال با پیک موتوری یا باربری را داشته باشد و کالایی نیز داشته باشید که فقط ارسال پستی دارد بنا به شرایط و تحویل سریع برای شما یک محصول با باربری یا پیک و یک محصول با پست برای شما ارسال می شود.
-تمام باربری های کشور هزینه انبار داری بسته به زمان ماندن در انبار از ۱۰ تا ۲۰ درصد دریافت میکنند و این مورد مربوط به هزینه ارسال نمی باشد و پرداخت آن باید توسط مشتری انجام شود.
-ارسال با پیک فقط برای پشت منبری در تهران انجام میشود و مبلغ آن پسکرایه بر اساس تعرفه الوپیک حوالی انقلاب تا آدرس شما می باشد بدیهی است که در ساعات مختلف شبانه روز مبلغ ارسال توسط الو پیک بر اساس معیارهایی همچون ساعات پرترافیک یا بارندگی و … متفاوت خواهد بود.
-ارسال با پیک در تهران از ساعت 8 تا 23 شب انجام میشود لذا در زمان درج آدرس ترجیها آدرسی را وارد فرمایید که حتی المقدور فردی در طول روز در مکان تحویل حضور داشته باشد در صورت نبودن فرد تحویل گیرنده هزینه پیک مجدد از گیرنده دریافت میشود.
-مدت زمان تحویل کالا حدودی است و ممکن است کار زودتر از زمان اعلامی تحویل مشتری شود لذا باید فردی مکان تحویل حضور داشته باشد.
-لاله یا شمعدانی ممکن است با آویز متفاوت از عکس ارسال شود(از اویز های موجود در بازار ارسال میشود)و ضمن اینکه لاله ها ممکن است برای کارایی بیشتر چاپ دو طرفه متفاوت داشته باشند اما مطمئنا از ذکری که در صفحه محصول ذکر شده در لاله وجود خواهد داشت.
-تماس با مشتری برای دریافت بار از باربری برعهده شرکت باربری می باشد.
-تمامی محصولات طی 24 تا 48 ساعت بعد از سفارش مدت زمان بسته بندی و خروج از انبار دارند لذا باید این زمان را به مدت زمان تحویل اضافه کنید.
-مشتری در ارسال های با شیوه باربری موظف است کار خود را بعد از 72 ساعت از سفارش پیگیری کند و رسید باربری را از پشتیبانی دریافت کند زیرا بسیاری از باربری ها در تماس برای دریافت بسته کوتاهی میکنند.
-سفارشات شکستنی فقط با باربری ارسال میشوند و چنانچه اشتباها حمل و نقل را پست یا موارد دیگر انتخاب کنید این مورد تاثیری در تغییر شیوه ارسال ندارد و کار شما با باربری ارسال خواهد شد.
-درصورتی که یک محصول شکستنی و یک محصول معمولی در سبد خرید خود دارید باید حمل و نقل را باربری شکستنی انتخاب کنید در این مواردکار شکستنی با باربری و محصول دیگر جهت راحتی شما با پست ارسال میشود.
ـ محصولات چایخانه بلور کاوه ایرانی هستند و طبیعتا دارای لبه می باشند و صد در صد لبه های استکان و نعلبکی و … صاف نیستند و رنگ چاپ ممکن است تا 20 درصد بسته به نوع رنگ موجود در بازار در زمان تولید با نمونه عکس تفاوت داشته باشد و حتی ممکن است رنگ ها در یک بسته ارسالی صد در صد مشابه نباشند.

فیلتر بر اساس شهر محصول
 فروشگاه اینترنتی خیمه
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
 فروشگاه اینترنتی خیمه